sreda, 25. december 2013

Tujejezični oskar 2014 - Skrajšan seznam



Akademija je pred nekaj dnevi objavila skrajšan seznam devetih kandidatov, ki se potegujejo za tujejezičnega oskarja, 16. januarja pa bo na seznamu ostalo le še pet naslovov, ki bojo prejeli nominacijo. Nekaterim filmom, ki s(m)o jim mnogi pripisovali možnosti za končno zmago, se ni uspelo prebiti na ta skrajšani seznam. V prvi vrsti imam v mislih Preteklost (Le passe) oskarjevca Asgharja Farhadija, Zeleno kolo (Wadjda) iz Saudske Arabije, čilskega kandidata Gloria (R. Sebastian Lelio) in berlinskega zmagovalca Položaj otroka (Pozitia copilului) iz Romunije. Kandidati iz Danske (Lov), Italije (Neskončna lepota) in Hong Konga (Veliki mojster) so pričakovane izbire. Veseli me, da se je na skrajšan seznamu znašel belgijski kandidat.




  1. Belgija - Alabama Monroe (The Broken Circle Breakdown), R: Felix van Groeningen
  2. BiH - Epizoda v življenju zbiralca železa (Epizoda u životu berača željeza), R: Danis Tanović
  3. Kambodža - The Missing Picture (L'image manquante), R: Rithy Panh
  4. Danska - Lov (Jagten), R: Thomas Vinterberg
  5. Nemčija - Two Lives (Zwei Leben), R: Georg Maas
  6. Hong Kong - Veliki mojster (Yi dai zong shi), R: Wong Kar-wai
  7. Madžarska - The Notebook (A nagy füzet), R: Janos Szasz
  8. Italija - Neskončna lepota (La Grande bellezza), R: Paolo Sorrentino
  9. Palestina - Omar, R: Hany Abu-Assad



2 komentarja:

  1. S filmom The Past sem imel kar nekaj težav in po mojem mnenju gre za letošnji najbolj overrated film. Naporen bi lahko rekli v načinu podajanja zgodbe.Preveč se mi je vse skupaj zdelo kot,da je edini razlog zakaj so posneli ta film,da se zdaj lahko Francozi pohvalijo,da imajo tudi oni mojstrovino A Separation posneto na svojih tleh. Me pa zdaj res zelo zanima filmski predlog,ki prihaja iz Kambođe saj gre za dokumentarec,ki ga zgodbovno lahko brezskrbi primerjamo s filmom Act Of Killing, spet bodo prikazali grozodejstva zločinca. A najbolj me fascinira prikaz tega saj bodo vse skupaj prikazali v stop motion animaciji

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. The Missing Picture res deluje zelo zanimivo. Film je že bil predvajan na televiziji (ARTE), DVD je prišel ven novembra in upam, da kmalu dobimo kakšen spodoben rip.

      Glede Preteklosti (ki mi je, btw, zelo dobra) - tudi meni včasih ne paše kakšen film, ki je večini všeč. Doživljanje filma je vedno subjektivno in vsaka debata, kdo ima prav in kdo ne, je odveč. Filmi nam morajo biti všeč, zato ker so nam dejansko všeč in zato, ker nam drugi želijo dopovedati, da so nam všeč...

      Izbriši