torek, 30. december 2014

Najboljših 25 - 2013



Najboljših 25 - petič. Tako kot vsako leto ob tem času sem leto zadaj, s kompletiranim seznamom najboljših filmov iz lanskega leta. Čeprav je konec leta čas ko sestavljamo sezname največjih dosežkov iztekajočega se leta, pri filmskih naslovih zadeve funkcionirajo drugače. Le redkim izbrancem uspe videti vse najpomembnejše stvaritve tekočega leta, vsi ostali pa bomo mogli še lep čas počakati na kar nekaj zanimivih naslovov. V zadnjih mesecih tekočega leta so tako seznami z lansko letnico končno popolni in tu je moj seznam 25-ih filmov z letnico 2013, ki so po moji oceni pokazali največ.





3 komentarji:

  1. Odličen izbor. Od naštetih zaenkrat nisem videl zgolj dveh; Starred Up in Upstream Color.

    Tudi moja TOP lestvica bi izgledala precej podobno iz nje bi izpadla zgolj film ali dva iz tvojega seznama (zagotovo Ida in Child's Pose, ki sta za moj okus prepočasna, med tiste res najboljše pa bi se uvrstili Before Midnight, Enemy, Locke, Miss Violence, Nymphomaniac, Only God Forgives, Stoker ter Selfish Giant.

    Na istem mestu pa tudi zahvala, saj sem dobršen del te lestvice in še več odličnih filmov videl predvsem zaradi tvoje TOP rubrike.

    Hvala in srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za prijazne besede vse dobro v novem letu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Videl skoraj, ampak res skoraj vse :) To si pa lahko štejem v čast. Precej pester izbor in jasno, velik delež teh filmov bi na svojo best off lestvico vtaknil tudi sam. Moram pa v kratkem zares še enkrat pogledati The Counselor, mene je bolj kot ne razočaral.

    OdgovoriIzbriši