sobota, 5. november 2016

Trois souvenirs de ma jeunesse (2015)

aka My Golden Days

Photo: Wild Bunch


Slo naslov: Trije spomini na mladost
Angleški naslov: My Golden Days
Država: Francija
Leto: 2015
Dolžina: 123',  Imdb
Žanri: Drama  
Slo recenzija: RTV SLO MMC 
Režija: Arnaud Desplechin
Scenarij: Arnaud Desplechin, Julie Peyr 
Igrajo: Mathieu Amalric, Olivier Rabourdin, Quentin Dolmaire, Lily Taieb, Lou Roy-Lecollinet, Raphaël Cohen

[SLO]

Via Liffe

Dvajset let po filmu Kako sem se prepiral ... moje spolno življenje je Arnaud Desplechin posnel predzgodbo tega prebojnega dela, v osrednjo vlogo pa znova postavil Mathieua Amalrica. 

Paul Dédalus je antropolog, ki se iz Tadžikistana po več letih vrača v Pariz. Na letališču ga ustavijo zaradi težav s potnim listom. Odpeljejo ga v zasliševalno sobo, kjer pa se v njem začne dogajati nekaj drugega, veliko bolj osebnega: srečanje z lastnimi spomini. Tri filmska poglavja se Paul spominja otroštva v Roubaixu, materinih izpadov norosti, najstniških let, potovanja v Sovjetsko zvezo, prijateljev in na koncu še študija v Parizu. Bolj kot česar koli drugega pa se Paul spominja Esther, ki je bila srce njegovega življenja. 

Ko sem začel pisati scenarij za ta film, si sprva nisem zamišljal predzgodbe, samo film o mlajših likih, najstniški film; o tem sem že zelo dolgo sanjal. Ga bom sposoben napisati? V velikih skrbeh sem bil. Potem sem ugotovil, da je pravo vprašanje: 'Bom sposoben pisati za igralce, ki še nikoli niso stali pred kamero?' Iskal sem sprožilo, nekaj, kar bi zanetilo moje zamisli, in to je bil koncept predzgodbe. [Arnaud Desplechin]


[ENG]

Paul Dédalus is preparing to leave Tajikistan. He remembers… His childhood in Roubaix… his mother’s attacks of madness… the bond that united him and his brother Ivan, a devout and violent child… He remembers… Turning sixteen… his father, the inconsolable widower… His trip to the USSR where a clandestine mission led him to offer up his own identity to a young Russian… He remembers himself at nineteen, his sister Delphine, his cousin Bob, the parties with Pénélope, Mehdi and Kovalki, the friend who was to betray him… He remembers his years as a student in Paris, his meeting with Doctor Behanzin, his growing vocation for anthropology… Above all, Paul remembers Esther. She was the heart of his life. Gently, “a fanatic heart”. 
[Wild Bunch]

Ocena


Ni komentarjev:

Objavite komentar