sobota, 25. marec 2017

Paris, Texas (1984)



Slo naslov: Paris, Texas 
Država: Nemčija, Francija, VB, ZDA
Leto: 1984
Dolžina: 147' ,  Imdb
Žanri: Drama 
Slo recenzija: -
Režija: Wim Wenders
Scenarij: Sam Shepard, L. M. Kit Carson
Igrajo: Harry Dean Stanton, Nastassia Kinski, Dean Stockwell, Aurore Clément, Hunter Carson

[SLO]


Molčečega in povsem nesocialnega moža (Harry Dean Stanton) v vlogi svojega življenja), ki se je po ločitvi umaknil v popolno samoto, brat pripelje k svoji družini in njegovemu sinu. Počasi se zbližata in se skupaj odpravita iskati njegovo mater (Nastassja Kinski). Wenders na vrhuncu svojih moči … [Zavod Udarnik]

[ENG]


Travis (Harry Dean Stanton) is wandering through the Texas desert, a bit shaky and in desperate need of water, when he stumbles into a bar and collapses. A German doctor of dubious credentials finds a phone number in Travis' wallet, which belongs to his brother, Walt (Dean Stockwell). Walt is shocked to hear about his brother's condition, since no one in the family has seen or heard from Travis in four years; Walt flies to Texas to bring him home, only to find Travis wandering by the side of the road, and they begin the long drive back to Los Angeles, where Walt lives with his wife, Anne (Aurore Clement), and Hunter (Hunter Carson), Travis' seven-year-old son. At first, Travis refuses to speak and is oddly distant, but in time he begins to talk again, and when he arrives in California, he begins the painful process of reacquainting himself with his son and trying to reconcile with his wife, Jane (Nastassia Kinski).

Ocena


1 komentar:

  1. Pišeš :)

    Pri meni so ves čas na sporedu tudi stareješi filmi. Tisti, ki sem jih že videl, in tisti, ki jih gledam prvič. Vsak mesec vidim vsaj 5 filmov starejšega datuma in ker je ta blog postal neke vrste dnevnik odgledanih filmov, sem se odločil, da začnem beležiti tudi te starejše naslove. Paris, Texas sem videl pred mnogimi leti in se ga bežno spominjal, in prav zato me je povleklo, da ga vidim še enkrat. Zato sem tudi uvedel značko rewatch (pri starejših filmh, ki jih gledam prvič, te značke ne bo). Sploh pa se mi zdi zanimivo ponovno vzeti pod drobnogled filme, ki si jih videl tako dolgo nazaj in ugotavljati, kako kljubujejo zobu časa.

    OdgovoriIzbriši