tag:blogger.com,1999:blog-8487004203970482553.post3321156220345174275..comments2023-09-29T17:08:36.000+02:00Comments on Filmski kotiček: Eunmilhage [Secretly Greatly] (2013) Goodfellahttp://www.blogger.com/profile/08117322263960714217noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-8487004203970482553.post-17079319367054869952013-10-03T21:32:25.667+02:002013-10-03T21:32:25.667+02:00Bojim se, da bo ta odgovor bolj kompliciran :)
O ...Bojim se, da bo ta odgovor bolj kompliciran :)<br /><br />O tistih filmih, sta jih že obdelala Filmoljub ali Pauc, ali kakšnem popularen naslov, o katerem pišejo že skoraj vsi domači mediji navadno ne pišem.<br />Izjeme so le filmi, ki so mi bili zelo všeč in potem že zaradi samega sebe želim skupaj spraviti kakšen zmazek.<br />Izjeme so tudi filmi, pri katerih se ne strinjam z oceno in interpretacijo kolegov, a to se zgodi bolj poredko. <br /><br />Od sobote sem recimo videl Clear History, The Wise Kids, Whores Glory, Time Of My Life (Tot altijd), Nordvest, Tepenin Ardi in poljski film Róza (2011).<br /><br />Clear History je zame še dovolj dober, tipičen Larry, a o njem ne bom pisal.<br /><br />The Wise Kids mi se je vlekel, preveč religije zame – ne bom pisal.<br />Roza je soliden, moral bi kaj napisati, a najbrž ne bom.<br /><br />Time Of My Life – po resničnem dogodku – tema evtanezija (od režiserja ki je posnel Ben X), finale uniči solidn film, ne bom pisal.<br /><br />Nordvest, klišejski, a še vedno zelo soliden – pravkar sestavljam spis.<br /><br />Whores Glory – malce (pre)pozno sam se ga lotil, a me je kar zadel. Želim kaj spisati o njem in najbrž tudi bom.<br /><br />Za konec še tvoj osebni favorit Tepenin Ardi – zelo soliden – po tvoji lestvici mu dam 7/10. Zelo dobro je funkcioniral do samega konca. Potem pa me je že malce iritiralo tisto, da vsak kar nekam izgine za nekaj časa in že veš, da bo tragedija. Film se mi zdi najmočnejši v tistih trenutkih, ko nas pusti ugibati, kakšna zgodba se skriva za posameznimi liki. Fotografija je odlična, nočna fotografija pa pravi eye candy. Tu je na mestu primerjava z Anatolio, kar zadeva samo kompleksnost pa niti ne. Predolg sem za komentar in še marsikaj bi se dalo povedati na to temo. Najbrž se ga lotim, če bom znal kultivirati svoje občutke v kakšen smiseln zapis.<br /><br />Nekako tako, če se iz te zmešnjave sploh da kaj razbrat. <br /><br />Moji najljubši?<br />Moj september sta zaznamovala dva azijska (NW in DW), o vseh, ki pri meni pašejo v kategorijo TOP sem že pisal. Še nekaj potencialnih biserčkov se skriva v cca 150-ih (že arhiviranih) naslovih, ki jih želim videti, koliko jih bom dejansko videl, pa je že drugo vprašanje. <br /><br />Vedno prihajajo nova roba, odkriješ nekaj starega… Nikjer konca :)<br />Goodfellahttps://www.blogger.com/profile/08117322263960714217noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8487004203970482553.post-22036213246415871862013-10-03T14:45:10.721+02:002013-10-03T14:45:10.721+02:00Sem med redkimi, ki mu že Bedevilled ni bil preveč...Sem med redkimi, ki mu že Bedevilled ni bil preveč všeč ... Sem si pred kratkim pogledal trailer tega filma in me ni niti malo ganil. Pomislil sem celo na indijske filme, 3 Idiots pa take fore. Po tvoji oceni zagotovo ne bom gledal.<br />Btw. kako se odločiš o katerih filmih boš pisal? Ker si zadnje čase bolj malo pisal (pogledal pa ogromno filmov), pa me zanima, če si o tvojih najljubših sploh pisal? Se mi zdi, da bo na tvoji končni letni lestvici kar nekaj presenečenj ...Cosmopapihttps://www.blogger.com/profile/03402365892867338680noreply@blogger.com