torek, 10. junij 2014

Queens of the Stone Age Live



Ljubljana, 9.6.2014



Super je bilo. Če bi odigrali par komadov več, bi bilo še boljše. 



Najbolj je zvenelo tole:



Pa še to za pokušino:



3 komentarji:

  1. Jaz bi najraje 22.6. v Trst, na Pearl Jam, vendar sem tiste cenejše vstopnice že zamudil takoj po novem letu. Na voljo so samo tiste s prevozom po 112 eur in če upoštevaš, da sem na koncertih vedno +1, je to kar nekaj denarja.
    Verjetno ne grem, a še vedno razmišljam...
    Fuck, zakaj nisem bogat?

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem bil pri mešalki, kjer bi moral biti zvok najboljši, a je bil katastrofalen. V prvi tretjini koncerta se sploh ni dobro slišalo pevca. Bobni so bili totalno preveč v ospredju. Po 1/3 so nato znižali bend, da se je vsaj približno slišalo pevca. Vse skupaj mi je delovalo, kot bi prišel na nek ekshibicijski šov bobnarja.
    Če odmislim zvok, je bil pa odličen koncert. Odlično uigran bend.

    OdgovoriIzbriši
  3. Drži. Jaz sem bil 10 m nad tabo in pevca se je res slabo slišalo. Le pri počasnejših komadih je bilo boljše. V nadaljevanju, tako kot praviš, boljše, a še vedno pod nivojem kar se tiče vokala.

    OdgovoriIzbriši