Slo naslov: Smrdljiva nebesa
Država: ZDA
Leto: 2015
Dolžina: 70', Imdb
Žanri: Komedija, Drama
Slo recenzija: Koridor
Režija: Nathan Silver
Scenarij: Nathan Silver, Jack Dunphy
Igrajo: Deragh Campbell, Keith Poulson, Hannah Gross, Eléonore Hendricks
[SLO]
Via Liffe
Ta, "kot katran črna komedija", kakor jo opredeli avtor dela, prek portreta "komune za trezno življenje" sledi družbeni dinamiki, ki je bila značilna za ameriško predmestno življenje v devetdesetih letih.
Zakonca Jim in Lucy na svojem domu v predmestju New Jerseyja vodita komuno za življenje pod zaobljubo treznosti. Okrog njiju se je tako zbrala pisana skupnost posebnežev, ki družno delajo, jejo in se veselijo, preživetje pa si poskušajo zagotoviti s prodajo domače mešanice "zdravilnega čaja". Čeprav v skupnosti ni vse idealno in se med člani večkrat pojavijo tudi nesoglasja, pa se njeni člani, ti svojski družbeni posebneži in izobčenci, povsem jasno zavedajo, da jim Jim in Lucy na svojem domu ne dajeta le varnega zatočišča, temveč celotno okolje, ki jim je pisano na kožo: njihov raj na zemlji. A nato se skupnosti pridruži Ann, še do nedavnega odvisnica in nekoč partnerka enega izmed članov, katere prihod na komuno deluje kot uničujoči cunami.
Ker sem se odločil, da se lotim filma o nekem konkretnem zgodovinskem obdobju, se mi je zdelo nujno, da vse skupaj posnamemo z novinarskimi tv-kamerami iz tistega obdobja. Tako je nastal dokumentarec o namišljenem svetu - ki obravnava potrebo po družini, ljubezni in ponižanju. (Nathan Silver)
A black as tar comedy following a commune of recovering drug addicts in 1990 suburban New York.
*****************
A certain pungency of feeling — as implied by that uninviting but ultimately appropriate title — steams from the surface of “Stinking Heaven,” Nathan Silver’s fifth and most furiously combative feature. Employing unleashed improvisation and a rough-and-ready video aesthetic to convey turbulent interpersonal conflict at a Garden State commune for recovering addicts, this prickly, perceptive miniature arguably reps a tougher arthouse proposition than Silver’s previous shoestring character studies. Those who stick out its short-and-sour duration, however, will note a deepening timbre in Silver’s already distinctive storytelling voice, as he deftly balances curdled comedy with candid humanism. With his 2014 standout “Uncertain Terms” having secured U.S. distribution only this week, “Heaven” hopefully won’t be kept waiting. (Guy Lodge, Variety)
Ocena
Ni komentarjev:
Objavite komentar