četrtek, 21. januar 2016

This Is the End...




Konec mojega aktivnega pisanja. V šestih letih aktivnega objavljanja se je nabralo natanko 1220 objav, večina člankov je bila posvečena konkretnim filmskim naslovom. V zadnjem obdobju sem se vedno težje spravljal k pisanju in na koncu prišel do spoznanja, da me pisanje preprosto ne veseli več. Moj prosti čas je postal preveč dragocen, delež časa porabljenega na ustvarjanje novih prispevkov pa prevelik, da bi lahko nadaljeval v enakem ritmu. Čas, ki sem ga doslej namenjal pisanju, bom raje »investiral« v družino in prijatelje, poslušanje glasbe, branje… In gledanje filmov, seveda. Ampak… Film je ena mojih največjih strasti in moje življenje s filmom se nadaljuje. Filmski kotiček ne bo ugasil, saj nekje še vedno moram beležiti svoja filmska doživetja in ta košček spleta je v preteklosti bil prav to: mesto, kjer sem beležil svoje vtise o filmih, o njih debatiral z blogerskimi kolegi in naključnimi obiskovalci. Zato bo tudi v prihodnje vsak pogledan film dobil svoj zaznamek na blogu, ki bo opremljen z osnovnimi podatki, kratkim povzetkom vsebine v slovenščini ali angleščini (odvisno od dosegljivosti »copy-paste« materiala) in oceno, ki bo mogoče nekomu pomagala pri odločanju. Zahvaljujem se vsem, ki ste kdaj obiskali Filmski kotiček in ne pozabite, da boste tu še naprej lahko našli zanimive filmske predloge, o katerih večina medijev na sončni strani Alp ne poroča. 



10 komentarjev:

  1. Te popolnoma razumem, mi je paž al.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res škoda, blog sem redno spremljala več let... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Škoda za nas bralce, tebi pa vso srečo in hvala za vse! Tudi tvoje ocene nam bodo v veliko pomoč pri izbiri filmov. Hvala in lp.

    V.

    OdgovoriIzbriši
  4. Že dolgo nisem nič komentiral, ampak tokrat mi velika HVALA ne uide. :) Odlično, da ostaneš vsaj pri kratkih priporočilih. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  5. To je moj prvi komentar na blogu, čeprav sem pogosto prihajal sem. Hvala za tvoje recenzije, veliko dobrih filmov sem videl zaradi tvojega pisanja. Me pa veseli, da bo na Kotički še naprej mogoče najti kakšen dober namig. Srečno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, te povsem razumem. Tudi jaz sem nekega dne spoznal, da je (skoraj) dovolj. Bilo je lepo in zanimivo. Res veliko naslovov si mi podelil za ogled. Uživaj še naprej, predvsem ob dobrih filmih.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sprva sem upal, da gre za naslov filma, ki si ga pred kratkim pogledal, a sem kmalu uvidel, da gre za the real deal. A konec dober, vse dobro, saj bom lahko se naprej brskal po tvojih predlogih, ki so bili vedno na mestu. Prava zakladnica kvalitetnih filmov. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  8. Velika hvala, ker sem po tvoji zaslugi videla marsikateri film, ki ga sicer ne bi. In se vedno strinjala z oceno. Meni je kar težko ob novici, saj je to moj najljubši vir filmskih novosti, a verjamem, da bo z našo prikrajšanostjo marsikdo od najdražjih v tvojem življenju pridobil, in tako je prav.Srečno!

    OdgovoriIzbriši