sobota, 13. julij 2013

Napovedi - Oldboy (2013)



Oldboy je zame izjemno pomemben film — je eden tistih, ki je sprožil mojo zasvojenost s  korejskim filmom. Deset let po originalu bomo dobili ameriški rimejk, ki bo brez dvoma eden izmed najbolj izpostavljenih naslovov letošnje filmske jeseni. Na nek način sem vesel, ker se je vse skupaj razpletlo tako kot se je, saj si niti ne predstavljam, kakšen film bi dobili, če bi ga realizirala Will Smith pred kamero in Steven Spielberg za kamero, kot je sprva bilo načrtovano. Naveza Spike Lee - Josh Brolin mi  deluje veliko bolj zanimivo, zato na ta rimejk gledam z zmernim optimizmom.

Režija: Spike Lee
Igrajo: Josh Brolin, Sharlto Cople, Sharlto Copley, Samuel L. Jackson, Elizabeth Olsen, Michael Imperioli




2 komentarja:

  1. Se strinjam. Načeloma rimejkov, sploh tistih, ki se pojavijo le nekaj let za originalom, niti ne gledam. Tukaj sem bolj firbčen, kaj bojo Američani naredili iz njega. Če bo Spike ujel atmosfero podobno tisti v Summer of Sam in če se zgodba dobro prilagodi v novo okolje, se zna zgoditi, da bo okej.

    Zato pravim, da sem zmerno optimističen, čeprav je teh če-jev preveč...

    OdgovoriIzbriši
  2. To zna biti ok.
    Sang-il Lee je zanimiv režiser, sem ga že imel na meniju:

    http://filmski-koticek.blogspot.com/2011/10/akunin-villain.html

    OdgovoriIzbriši