Slovenski naslov: Ni naslova
Država: ZDA
Leto: 2014
Žanri: Komedija, Grozljivka, Romantični
Dolžina: 89' , Imdb
Režija: Jeff Baena
Scenarij: Jeff Baena
Igrajo: Dane DeHaan, Aubrey Plaza, John C. Reilly, Molly Shannon, Cheryl Hines, ,Anna Kendrick
Life After Beth je debitantska stvaritev ameriškega režiserja Jeffa Baena, ki se je pred desetimi leti kot ko-scenarist podpisal pod razmeroma odmevno komedijo I Heart Huckabees, ki jo je režiral danes planetarno znani David O. Russell. Beana je svoj prvenec predstavil v Park Cityju, prestolnici ameriške neodvisne produkcije. Odmevnost festivala Sundance, ter sodelovanje Aubrey Plaza in Dana DeHaana, dveh mladih in že dodobra uveljavljenih igralskih imen, je dokaj dobro izhodišče, ki se ga ne bi branil nobeden debitant.
Glavna akterja zgodbe sta Beth in Zacha, najstniški par, ki zadnjih nekaj mesecev ne funkcionira najbolje. Ona obožuje sprehode v naravi, njemu uživanje v naravnih lepotah ne pomeni prav dosti. Ko Beth med enim izmed njenih sprehodov piči strupena kača in punca nekaj ur kasneje umre, se Zach nikakor ne more sprijazniti z izgubo. Ves čas hodi na obiske k njenim staršem, potrt in žalosten okoli vratu sredi poletja nosi njen šal in podobno. Ko ga starši pokojnice nenadoma in brez utemeljitve več ne spustijo v hišo, Zach začuti, da se nekaj sumljivega dogaja za zaprtimi vrati. Začne opazovati hišo in kmalu ugotovi, zakaj več ni dobrodošel: Beth se živa in zdrava (ne vem, če je to povsem sprejemljiv opis njenega stanja) sprehaja po hiši, njeni starši pa iz nepojasnjenih razlogov želijo pred njim skriti resnico.
Z Life After Beth smo po Toplih truplih (Warm Bodies, Jonathan Levine, 2013) dobili še eno rom-kom zombijado, ki v središče postavlja ljubezen med zombijem in človekom. Za razliko od Trupel, ki skozi romanco želijo reševati svet, je naslovna stvaritev veliko manj ambiciozna, oziroma veliko bolj prizemljena, saj zgodba ne poskuša biti nič več, kakor zgodba o težavnem prebolevanju prve ljubezni. To kar je dela všečno in zabavno ni dejstvo, da glavna akterka vstane od mrtvih, temveč to, da jo po vstajenju od mrtvih ljudi iz njenega okolja želijo obvarovati pred resnico. Starša (John C. Reilly in Molly Shannon) sta srečna, da je njuna punčka nazaj, fant pa je srečen, ker dobi še eno priložnost, da punci pokaže, koliko jo je ljubil (jo še ljubi). V novonastali situaciji je še bolj zanimivo to, da punca po vrnitvi ima veliko večje seksualne apetite, nepričakovano uživanje v njeni telesnosti pa še dodatno zamegli fantovo zmožnost trezne presoje. Gniloba na njenem stegnu tako ni nič drugega kakor grd izpuščaj, slabši zadah iz ust pa posledica slabše dentalne higiene. Fantje med ostalim bomo spoznali, zakaj v svoji kolekciji vedno dobro imeti nekaj cedejev s smooth jazz glasbo, nekateri pa bodo začeli bolj ceniti sprehode v naravi ko vidijo, da tudi štedilnik privezan na hrbet ni dovolj tehten razlog, da zavrneš sprehod z drago.
Ocena:
Ni komentarjev:
Objavite komentar