nedelja, 16. maj 2010

The Slammin' Salmon (2009)


Slovenski naslov: Ni naslova
Država: ZDA
Leto: 2009
Žanri: Komedija
Dolžina: 90 minutImdb 
Režija: Kevin Heffernan
Scenarij: Jay Chandrasekhar, Kevin Heffernan
Igrajo: Jeff Chase, Carla Gallo, Michael Yurchak, Jay Chandrasekhar, April Bowlby, Michael Clarke Duncan, Kevin Heffernan

Nekoč veliki boksarski šampion Cleon "Slammin" Salmon je lastnik popularne restavracije v katero zahajajo različni zvezdniki in znane osebnosti. Ta enocelična komedija spremlja delo osebja te atraktivne restavracije, potem ko Cleon postavi zahtevno nalogo pred poslovodjo restavracije. Izgubil je namreč denar pri pokru, zato nujno potrebuje 20.000 dolarjev, ki jih dolguje ljudem, s katerim ni šale. Poslovodja mora motivirati osebje za maksimalen izkupiček v blagajni, saj le tako bo reši lastno kožo. Zato obljubi nagrado najboljšemu natakarju in boj za nagrado in spletke povezane z dosego tega cilja se lahko začnejo.

Kaj več se mi ne da pisati o tej nezanimivi, neumni in popolnoma brezhumorni komediji. Niti sam ne vem zakaj sem se odločil za ogled, morda zato, ker sem upal, da se vendarle bom lahko malo nasmejal, mogoče zato ker me je zgodba nekoliko spominjala na simpatični Waiting,  ki sem ga videl nekaj let nazaj. Edino omembe vredno dogajanje je plesna točka »lepo grajene« natakarice ... Pa še to gledalec zlahka najde v kakšnem drugem žanru ...

Ocena: 3.0/10

Ni komentarjev:

Objavite komentar