Ko v rubriki režija vidim ime Walter Salles, se že veselim novega druženja s človekom, ki nam je ponudil nekaj zares odličnih filmov. Glavna postaja (Central do Brasil, 1998), Motoristov dnevnik (Diarios de motocicleta,2004), Linha de Passe (2008), so naslovi, ki so ostali trajno zasidrani v mojem spominu. Z naslovnim filmom se je Salles lotil zelo zahtevne adaptacije obsežnega romana z enakim naslovom, ki ga je leta 1957 izdal kanadsko-ameriški pisatelj Jack Kerouac. Dogajanje instalirano v štirideseta leta prejšnjega stoletja, v središče postavlja prijatelja Sala in Deana in njuno večletno turnejo po severni Ameriki. Torej, kot sugerira že naslov, tipičen film ceste, v katerem osrednja protagonista spoznavata nove ljudi in kraje. Že kmalu po izidu knjige so veliki studii poskušali zgodbo spraviti na filmski trak, glavna vloga je bila ponujena Marlonu Brandu, a so se vsi poskusi realizacije izjalovili. Nato je Francis Ford Coppola leta 1979 odkupil avtorske pravice in nekajkrat poskušal projekt tudi realizirati, v kombinacijah so bila številna znana imena, od Ethana Hawka in Brada Pitta, do Billyja Crudupa in Colina Farrella. Režiserski stolček je ponujan Joelu Schumacherju, a šele lansko leto je to dolgotrajno zgodbo zaključil Walter Salles, Coppola je prevzel producentsko vlogo.
Režija: Walter Salles
Scenarij: Jose Rivera in Jack Kerouac
Igrajo: Garrett Hedlund, Sam Riley, Kristen Stewart, Kirsten Dunst, Amy Adams, Viggo Mortensen, Steve Buscemi, Terrence Howard
Copola je povedal, da ga je Salles prepričal z Motoristovim dnevnikom. Čeprav so ti napovedniki vedno nekoliko manipulativni, zdi se, da poleg zadevanja in bluza bomo dobili tudi nekaj konkretne zgodbe. Samodefiniranje in to...
OdgovoriIzbriši